شفقنا- انتخابات اعضاي چهارمين كميته رتبه بندي پايگاه هاي خبري صبح امروز برگزار شد.
به گزارش شفقنا، در اين جلسه كه ٢٠ نفر از مديران مسول پايگاه هاي برتر دور سوم رتبه بندي بر اساس امتياز دعوت شده بودند ١٤ مديرمسول حضور يافتند.
بر اين اساس از ميان نامزدهاي مطرح شده براي نمايندگي از مديران مسول پايگاه هاي خبري عمومي و اختصاصي به ترتيب آقايان بيژن مقدم مدير مسول پايگاه خبري الف و مسعود فاتح مدير مسول پايگاه خبري سيتنا با راي اعضا انتخاب شدند.
آقایان حبيب الله عباسی(شفقنا) و علي اصغر شفیعیان(انصاف نيوز) نيز به عنوان دو سردبير عضو كميته رتبه بندي با راي مديران مسول انتخاب شدند.
دور چهارم رتبه بندي پايگاههاي خبري با برگزاري انتخابات اعضاي كميته آغاز و پس از مشخص شدن دو عضو هيات علمي عضو كميته وارد مرحله عملياتي خواهد شد.











