شفقنا- حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفتند: از مردم فاطمي ايران تشكر مي كنيم كه با حضور در تشيييع سردار شهيد حاج قاسم سليماني نشان دادند فرهنگ شهادت در اين كشور برقرار است.
به گزارش شفقنا، مرجع تقلید شیعیان در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم به طلاب توصيه كردند: بايد به تبليغ در ايام فاطميه اهتمام داشته باشند و فاطميه بايد زنده باشد.
ایشان تصریح کردند: اين فاطميه است كه مجاهدپرور است، اين فاطميه است كه ظلم ستيز است و اين فاطميه است كه دفاع از حق را به ما مي آموزد.
آیت الله نوری همدانی در ادامه گفتند: حضور مردم در تشييع شهيد سليماني نشان داد كه در اين كشور فرهنگ عاشورايي و فاطمي زنده است.
ایشان درپایان از سپاه برای آغاز عملیات علیه آمریکا تشکر کرد و با اشاره به سالروز قیام 19 دی عنوان داشت: قيام نوزده دي يوم الله است و باید بزرگ داشته شود.
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خداوند هیچگاه سطح زمین را بدون امام و رهبر نگذاشته است، ادامه دادند: استکبار سعی کرده جریانی در مقابل پیامبران و ائمه(ع) به وجود بیاورد، ما وظیفه داریم که در برابر این جریان بایستیم.
ایشان اظهار داشتند: باید از این نظام، که بهپای آن خونهای فراوانی ریخته شده است حمایت کرده و باید روز به روز در راه اسلام و انقلاب قدم برداریم.
آیت الله نوری همدانی در پایان ضمن بیان خاطراتی از قیام 19 دی خاطرنشان کردند: ولایتفقیه، بیداری در برابر دشمن و صبر سه ستون قوی اسلام و انقلاب هستند که باید با قوت و حدت بیشتری از آن حمایت کنیم.











