شفقنا-مدیر حوزه های علمیه در پیامی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریستی نیروهای آمریکایی اشغالگر و تروریست در عین الاسد را تبریک گفت.
به گزارش شفقنا، در پیام آیت الله اعرافی آمده است: حمله قهرمانانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریستی نیروهای آمریکایی اشغالگر و تروریست و در دفاع از عزت و عظمت ایران و اسلام و به عنوان گامی نخست در انتقام خون سردار شهید سلیمانی و همرزمانش را به ملت انقلابی ایران و محور مقاومت تبریک گفته ، بخاطر انجام تکلیف قرآنی(فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم ) از سپاه مقتدر سپاس گزارم و توفیقات روزافزون و پیروزی های درخشان آنان را درپرتو فرماندهی رهبر انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا از خداوند منان خواهانم.











