شفقنا- عربستان همچنان به خودکامگی علیه شیعیان قطیف ادامه می دهد.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، یکی از فعالان حقوق بشر شیعی اهل قطیف با نام «ناشط قطيفي» در تویتر خود نوشت: نیروهای امنیتی عربستان یک جوان شیعه را بازداشت کردند و در مکان نامعلومی او را زندانی نمودند.
یکی از فعالان حقوق بشر شیعی اهل قطیف با عنوان «ناشط قطيفي» در صفحه تویتر خود نوشت: مقامات کشور عربستان سعودی به اقدامات سرکوب گرانه خود علیه شیعیان قطیف هم چنان ادامه می دهند. سه شنبه 25 دسامبر 2018م رأس ساعت 15: 10 صبح نیروهای امنیتی عربستان اقدام به بازداشت یک جوان شیعه به نام محمد سعید عبد العال نمودند و او را به جایی نامشخص بردند بدون این که جرم او و علت بازداشتش را بیان کنند.











