شفقنا- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ترامپ روی عدم دستیابی تهران به سلاح اتمی تمرکز کرده است.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، سارا سندرز در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد چرایی تهدیدات ترامپ علیه ایران گفت: رییس جمهور روی امنیت مردم آمریکا و همچنین روی موضوع عدم دستیابی ایران به سلاح هستهای تمرکز کرده است؛ رییس جمهور تنها به دنبال این است که تهران نتواند به سلاح اتمی دست پیدا کند.
ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مورد دستیابی ایران به سلاح اتمی در حالی است که آژانس بینالمللی انرژی اتمی چندین بار تعهد تهران به برجام و صلحآمیز بودن برنامه هستهای این کشور را تائید کرده است.
خبر اصلی را در خبرگزاری فرانسه ببینید











