شفقنا- «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین دستور تشکیل کمیته حقوق زندانیان و بازداشت شدگان را صادر کرد.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از «مرآة البحرین»، براساس حکم پادشاه بحرین، کمیته حقوق زندانیان باید به ریاست دبیرکل امور رسیدگی به شکایات در وزارت کشور بحرین و عضویت دوازده نفر تشکیل شود.
دوره عضویت این افراد در این کمیته سه سال است.
از سوی دیگر خلیفه بن سلمان آل خلیفه نخست وزیر بحرین دستور تشکیل دوباره کمیته عالی هماهنگی حقوق بشر این کشور را صادر کرد.
خبر اصلی را اینجا ببینید











