شفقنا- حضرت آیت الله العظمی سیستانی، مرجع تقلید عالیقدر شیعیان با صدور پیامی، رحلت حضرت آیت الله العظمی فیاض را تسلیت گفتند.
به گزارش شفقنا، در پیام تسلیت حضرت آیت الله العظمی سیستانی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت اندوه و تأسف، خبر رحلت برادر صمیمی ام، مرجع دینی، حضرت آیتالله شیخ محمد اسحاق فیاض (رضوانالله علیه) را دریافت کردم.
آن فقید بزرگوار در دهههای اخیر از چهرههای برجسته و نامدار حوزهٔ علمیهٔ نجف اشرف بود و تلاشهای خالصانهٔ خود در خدمت به علم و اهل علم، از راه تألیف، تدریس و دیگر فعالیتها، ویژگی ممتاز زندگی پربرکت ایشان به شمار می رفت. از اینرو، فقدان او خسارتی سنگین و جبرانناپذیر است و خلأیی که از خود بر جای نهاده، گسترده و پر کردن آن جز به لطف و عنایت خداوند متعال دشوار خواهد بود.
اینجانب در حالی که این مصیبت بزرگ را به ولیّ اعظم الهی، حضرت صاحبالزمان (ارواحنا فداه)، حوزههای علمیه، خاندان این فقید سعید و عموم مؤمنان تسلیت عرض میکنم، از خداوند بلندمرتبه و توانا مسئلت دارم که درجات ایشان را در بهشتهای برین رفعت بخشد، و او را با اولیای خویش، حضرت محمد و خاندان پاک و مطهرش (صلوات الله علیهم اجمعین) محشور فرماید، و به بازماندگان و دوستداران ایشان صبر و آرامش عطا کند.
ولا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم.
۱۶ ذیالحجه ۱۴۴۷ هجری قمری












