شفقنا- وزارت کشور بحرین روز چهارشنبه اعلام کرد که ۱۵ نفر را به اتهام حمایت از حملات ایران علیه پایگاههای آمریکا و در چارچوب آنچه «پرونده «عاملان ایران در بحرین»» خوانده، بازداشت کرده است.
به گزارش شفقنا، الخلیج آنلاین نوشت: این وزارتخانه در بیانیهای ادعا کرده است: «تحقیقات و گزارشهای امنیتی مربوط به بازداشتشدگان قبلی در این پرونده منجر به شناسایی ۱۵ عامل اجرایی شد که برای اجرای دستورالعملهای تحریکآمیزی که از خارج دریافت میکنند، فعالیت میکنند.»
وزارتخانه مذکور مدعی شده که تحرکات افراد مذکور «تحت نظر و رصد بوده» و سپس اقدام میدانی برای دستگیری آنان صورت گرفته است.
وزارت کشور بحرین در اقدامات ا ادامه آورده است: اقدامات انجامشده با هدف «حفاظت از امنیت جامعه و سلامت همه مؤلفههای آن» است و «در مقابله با هر کس که بخواهد به صلح داخلی تعرض کند یا به دنبال دامن زدن به فتنه و ایجاد تفرقه میان فرزندان جامعه واحد بحرین باشد، مصمم است.
گفتنی است در تجاوز اخیر آمریکا و اسرائیل علیه ایران که در برخی مواقع از پایگاههای آمریکا در بحرین استفاده شد، شهروندان بحرینی با انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی از حملات ایران به آن پایگاهها حمایت کردند. بامداد امروز(چهارشنبه) نیز در پی تجاوز آمریکا به یک کشتی ایرانی در خلیج فارس، پایگاه آمریکا در بحرین هدف حملات موشکی و پهپادی ایران قرار گرفت.
پس از حمایت های شهروندان بحرینی از حملات ایران به پایگاههای آمریکا در این کشور، رژیم بحرین اقدام به بازداشت عده زیادی از آنها به دلیل همراهی با ایران نمود.
متن خبر در الخلیج آنلاین











