شفقنا- محسن حاجیمیرزایی، رئیس دفتر رئیسجمهور، در ادامه سفر خود به استان قم با حضرت آیتالله مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش شفقنا، در این دیدار که با حضور مهندس اکبر بهنامجو، استاندار قم و حجتالاسلام والمسلمین عماد، مشاور رئیسجمهور در امور روحانیت برگزار شد، مسائل و موضوعات مختلف کشور، بهویژه مباحث فرهنگی، اجتماعی و دینی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر اهمیت تعامل و همافزایی میان دولت و حوزههای علمیه در راستای خدمترسانی هرچه بهتر به مردم تأکید شد.
رئیس دفتر رئیسجمهور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامههای دولت، بر بهرهگیری از ظرفیتهای علمی و فکری مراجع عظام تقلید و حوزههای علمیه در پیشبرد امور کشور تأکید کرد.



















