شفقنا- بانک مرکزی اعلام کرد: کارتبهکارت بینبانکی در شبکه شتاب از ۱۰ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت
به گزارش شفقنا، بانک مرکزی اعلام کرد: سقف خرید با کارت بانکی به ۴۰۰ میلیون تومان رسید. در حوزه انتقال وجه غیرحضوری نیز سقف حسابهای غیرتجاری به ۳۰۰ میلیون تومان و حسابهای تجاری به یک میلیارد تومان افزایش یافته است.
انتقال از طریق «پایا» و «ساتنا» همچنان تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان انجام میشود. سقف برداشت نقدی از خودپردازها نیز ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.











