شفقنا- روزنامه «واشنگتنپست» به نقل از منابع آگاه گزارش داد که شماری از مقامهای نظامی ایالات متحده در قارههای مختلف، سطح اقدامات حفاظتی و امنیتی خود را افزایش دادهاند.
به گزارش شفقنا؛ وبگاه شبکه الجزیره نوشت: «بر اساس این گزارش، این تصمیم در چارچوب آمادگی برای احتمال ازسرگیری درگیریها و تشدید تنشهای امنیتی اتخاذ شده است».
منابع مذکور جزئیات بیشتری درباره مناطق تحت تأثیر یا ماهیت تهدیدها ارائه نکردهاند، اما تأکید کردهاند که این اقدامات با هدف تقویت آمادگی نیروهای آمریکایی در برابر سناریوهای احتمالی انجام میشود.











