شفقنا- یک مقام لبنانی میگوید خسارات جنگ لبنان میتواند فراتر از برآوردهای قبلی باشد.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ الجزیره نوشت: یاسین جابر، وزیر دارایی لبنان گفته است: خسارات ناشی از جنگ از ۲۰ میلیارد دلار فراتر رفته است و در صورت ادامه خصومتها با اسرائیل، میتواند به ۲۵ میلیارد دلار افزایش یابد.
این وزیر هشدار داد ممکن است تا پایان جنگ و بازگشت ساکنان آواره به مناطق ویران شده، مقیاس کامل خسارات اقتصادی و اجتماعی مشخص نشود.











