شفقنا- وزیر خارجه فرانسه بار دیگر از اشغال خاک لبنان به دست رژیم اسرائیل انتقاد کرد.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ فرانس24 نوشت: پس از درگیری شبانه اسرائیل و حزب الله که با وجود اعلام آمریکا مبنی بر توافق هر دو طرف برای توقف جنگ صورت گرفت، وزیر امور خارجه فرانسه گفت: هیچ چیز نمیتواند توجیهی برای ماندن نیروهای اسرائیلی در عمق خاک لبنان باشد.
ژان نوئل باروت در مصاحبه با تلویزیون فرانسه گفت: «هیچ چیز نمیتواند ادامه عملیات نظامی و اشغال طولانی مدت اسرائیل در عمق خاک لبنان را توجیه کند.»











