شفقنا- مهر خبر داد:« یک منبع آگاه اعلام کرد که متن نهایی ایران همچنان در تهران در حال گفتگو و بررسی است و تاکنون پاسخی ارسال نشده است.»
به گزارش شفقنا، مهر نوشت: «یک منبع آگاه درباره آخرین وضعیت بررسی متن تفاهمنامه احتمالی ایران و آمریکا برای پایان جنگ به خبرنگار مهر گفت: متن نهایی ایران همچنان در حال گفتگو در تهران است و هنوز پاسخی ارسال نشده است. سابقه بدعهدی آمریکا و بدبینی تاریخی موجب شده است که ایران بسیار سختگیرانه به موضوع بنگرد.
این فرد نزدیک به هیئت مذاکراتی ایران تصریح کرد: ایران مبتنی بر تجربیات قبلی، به دنبال کسب انتفاع واقعی است.
این منبع آگاه ادامه داد: آمریکا از جنگ نگران است، ما از توافق نگرانیم؛ چون آمریکا هزینه زیادی برای جنگ کرده و توفیق نداشته است.ایران هم پیش از این با بدعهدی طرف مقابل مواجه شده است. بنابراین، مبنای ایران بازگشتپذیری و اقدامات ملموس اجرایی است.»











