شفقنا- پایگاه خبری آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: «گفتوگوهایی که برای روز سهشنبه در واشنگتن بین اسرائیل و لبنان تعیین شده است، طبق برنامهریزی انجامشده برگزار خواهد شد.»
به گزارش شفقنا، آناتولی نوشت: هم زمان یک منبع عالیرتبه رسمی لبنانی روز دوشنبه فاش کرد که آتشبس مورد نظر در بیروت، احتمالاً تمام مناطق این کشور عربی را در بر خواهد گرفت.
این منبع عالیرتبه رسمی لبنانی به خبرگزاری آناتولی گفت: رئیسجمهور لبنان، ژوزف عون، نخستوزیر نواف سلام، و رئیس پارلمان، نبیه بری، در حال انجام تماسهای گسترده با طرف آمریکایی برای تثبیت آتشبس با اسرائیل هستند.
این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: «لبنان از ایالات متحده قول آتشبس در بیروت و احتمالاً در کل لبنان را دریافت کرده است» و تأکید کرد که «تماسها همچنان ادامه دارد».
خبر در آنانتولی











