شفقنا-نیروی دریایی سپاه از عبور ۱۵ فروند کشتی از تنگه هرمز که ۴ فروند از آن نفتکش بود طی شبانه روز گذشته خبر داد.
به گزارش شفقنا از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، نیروی دریایی سپاه روز دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۵ در اطلاعیهای اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۵ فروند کشتی که ۴ فروند از آن نفتکش بوده پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز عبور کردند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: به شناورهای تجاری و نفتکش در خلیج فارس و محدوده تنگه هرمز هشدار داده میشود، هرگونه همکاری با نیروهای متخاصم فرامنطقهای، به عنوان تهدید امنیتی قریب الوقوع شناخته شده و با آن برخورد خواهد شد.











