شفقنا- دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) در اظهاراتی گفت: اروپاییها تأکید کردهاند که واشنگتن میتواند از پایگاههای اروپایی در عملیاتهای آمریکا استفاده کند.
به گزارش شفقنا، «مارک روته» افزود: ما به عنوان یک اتحادیه اروپایی میتوانیم به آمریکا در تلاشها برای بازگرداندن آزادی ناوبری در تنگه هرمز کمک کنیم.
وی ادامه داد: چندین کشور اروپایی تمایل خود را برای مشارکت در تلاشهای بازگشایی مجدد تنگه هرمز و تضمین آزادی ناوبری اعلام کردهاند.











