شفقنا- ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بحران ایران تنها از طریق کانالهای دیپلماتیک قابل حل است که منافع ایران را مدنظر قرار میدهند.
به گزارش شفقنا، الجزیهر نوشت: زاخارووا با اشاره به این موضوع افوزد: ما مصمم هستیم به ایران و آمریکا در اجرای تصمیماتی که ممکن است از طریق مذاکرات به دست آید، کمک کنیم.
وی افزود: تنها ایران است که باید سرنوشت ذخایر اورانیوم خود را تعیین کند.











