شفقنا-وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به پیشرو بودن ملت ایران در مقابله با دشمنان و حضور مردم در تجمعات خیابانی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دانشگاه باید واسطه و نماد آشتی، مدارا و تحمل باشد.
حسین سیمایی صراف روز چهارشنبه در نشست با دانشگاهیان گیلان در رشت با بیان اینکه تنوع عقاید خوب است اما منافع ملی خط قرمز است، اظهار کرد: در هر جا که به دلیل دسته بندی کم لطفی صورت گرفته باید اصلاحات صورت گیرد.
وی اظهار کرد: مردم ما پیشرو هستند و به خاطر ایران به خیابان ها می آیند بنابراین ما به عنوان مسئولان نظام وظیفه داریم که به بهترین شکل به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم عمل کنیم و قدردان مردم در ایران پسا جنگ باشیم.
وزیر علوم در ادامه گفت: وظیفه دانشگاه های ایران تنها تربیت متخصص نیست بلکه مسئولان دانشگاهی باید تلاش کنند انسان هایی پرورش دهند که نه تنها در سطح ایران بلکه در تراز جهانی بتوانند به مردم دنیا خدمت کنند.











