شفقنا- وزیر امور خارجه روسیه، در بحبوحه فشارهای دولت ترامپ بر تهران، از حق ایران برای غنیسازی اورانیوم «برای اهداف صلحآمیز» دفاع کرده است.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ الجزیره نوشت: سرگئی لاوروف در یک کنفرانس خبری در مسکو گفت: «ایران، مانند هر عضو دیگر پیمان منع گسترش سلاحهای هستهای، حق کامل غنیسازی اورانیوم برای اهداف صلحآمیز را دارد.»
در همین حال دیپلمات ارشد روسیه گفت: کشورش هیچ دخالتی در روند مذاکرات ایران و آمریکا نخواهد داشت.
طبق گزارش خبرگزاری اینترفاکس «لاوروف» گفت: «ما از هر قطعنامهای که توسط خود طرفهای مذاکرهکننده مورد توافق و پذیرش قرار گیرد، حمایت خواهیم کرد. در این مورد، ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران.»











