شفقنا- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: واژگونی موتورسیکلت در جاده نورعلیبیگ این شهرستان پنج نفر را راهی بیمارستان کرد.
حمید ابرهدری شامگاه یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: ساعاتی قبل واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر جاده نورعلیبیگ به مرکز فرماندهی اورژانس این شهرستان اعلام شد و اکیپ عملیاتی دیسپچ اورژانس ۱۱۵ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس، برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.
ابره دری خاطرنشان کرد: استفاده از موتورسیکلت با بیش از ظرفیت مجاز، نداشتن کلاه ایمنی و بیتوجهی به قوانین رانندگی از عوامل مهم بروز حوادث برای راکبان موتور است.
وی تاکید کرد: همچنین رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از تجهیزات ایمنی میتواند از بروز آسیبهای جدی جلوگیری کند.
از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰ نفر در جاده های شهرستان ساوه فوت یا مصدوم شدهاند.











