شفقنا- خبرگزاری اکسیوس گزارش داد: دونالد ترامپ، رئيس جمهوری آمریکا امروز(یکشنبه) تلفنی با نتانیاهو صحبت کرد و آنها درباره بحران ایران گفتگو کردند.
به گزارش شفقنا، اسکای نیوز نوشت: خبرگزاری آکسیوس به نقل از یک مقام اسرائیلی گزارش داده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در یک تماس تلفنی درباره موضوع ایران گفتگو کردند.
از سوی دیگر روزنامه یدیعوت آحارونوت رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که این تماس بیش از نیم ساعت به طول انجامید و پیش از آغاز نشست کابینه کوچک امنیتی اسرائیل به پایان رسید.
این روزنامه همچنین نوشت که ترامپ، نتانیاهو را در جریان نتایج سفر خود به چین قرار داده و دو طرف درباره پرونده ایران نیز گفتوگو کردهاند.
یک منبع اسرائیلی نیز به همین روزنامه اعلام کرد که موضوع حمله به ایران همچنان در دست بررسی است و افزود: «ترامپ باید تصمیم نهایی را بگیرد. او باید به جمعبندی شخصی برسد و اگر تصمیم به ازسرگیری درگیریها بگیرد، به احتمال زیاد از اسرائیل خواسته خواهد شد که به این اقدام بپیوندد.»
سازمان پخش اسرائیل نیز اعلام کرد که نتانیاهو و ترامپ،در یک تماس تلفنی که بیش از نیم ساعت طول کشید، درباره احتمال ازسرگیری درگیریها در ایران و همچنین سفر ترامپ به چین گفتوگو کردهاند.











