شفقنا- سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، تشکیل دولت جدید و کسب رای اعتماد مجلس به کابینه این کشور را به دولت و مردم عراق تبریک گفت و افزود: ایران برای امنیت و توسعه منطقه در کنار عراق خواهد ماند.
به گزارش شفقنا از ایرنا به نقل از رسانه های عراق، «محمد کاظم آل صادق» سفیر ایران در عراق با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس، ابراز امیدواری کرد که ثبات سیاسی، فصل جدیدی از رفاه و پیشرفت را در روابط راهبردی بین دو کشور بگشاید.
وی تاکید کرد که ایران برای امنیت و توسعه منطقه در کنار برادران عراقی خود خواهد ماند.











