شفقنا- وزیر خارجه ایران در دهلی نو با همتای آفریقای جنوبی خود دیدار کرد.
به گزارش شفقنا، «سید عباس عراقچی» و «رونالد لامولا» وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در حاشیه نشست وزیران خارجه کشورهای عضو بریکس در دهلینو دیدار و درباره آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی گفتوگو کردند.
وزیر امور خارجه ایران پیش از این نیز با وزیران خارجه مصر، روسیه، مالزی و مقامات هند دیدار داشت.
نشست وزیران خارجه بریکس روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت، به ریاست هند و محوریت تاکید بر ثبات منطقهای، همکاری چندجانبه و تابآوری اقتصادی برگزار میشود.











