شفقنا- حضرت آیت الله سبحانی بیان کردند که پزشکان، پرستاران و کادر درمان در این جنگ اخیر، از استوانه های پیروزی و اقتدار ملت ایران بودند.
به گزارش شفقنا، همزمان با هفته ملی سلامت، دکتر ابرازه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با حضرت آیتالله سبحانی دیدار و گفتوگو کردند.
حضرت آیتالله سبحانی گفتند: ایثار جامعه سلامت در جنگ رمضان ارزشمند و ماندگار است.
ایشان با تاکید بر اینکه قدردان زحمات جامعه سلامت کشور هستیم، عنوان کردند: پزشکان و پرستاران و کادر درمان در این جنگ اخیر، از استوانه های پیروزی و اقتدار ملت ایران بودند.
حضرت آیت الله سبحانی بیان کردند: تصاویر جانفشانی پرستاری که نوزادان را نجات میدهد را دیدم، صحنه ای را خلق کرد، که کار فرشتگان است.











