شفقنا- وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و روسیه در گفتوگو با یکدیگر تحولات منطقهای و بینالمللی را مورد بحث و رایزنی قرار دادند.
به گزارش شفقنا، «سید عباس عراقچی» و «سرگئی لاوروف» وزیران امور خارجه ایران و روسیه امروز پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت در حاشیه نشست وزرای امور خارجه اعضای گروه بریکس دیدار و گفتوگو کردند.
در این دیدار تحولات غرب آسیا و نیز تعاملات بینالمللی مورد بررسی طرفین قرار گرفت.
رئیس دستگاه دیپلماسی ایران پیش از دیدار با همتای خود از روسیه با وزرای خارجه مالزی و برزیل دیدار کرده بود.











