شفقنا- يسرائیل کاتس، وزیر جنگ اسرائیل در اظهاراتی تازه مدعی شد که اقدامات نظامی علیه ایران هنوز به پایان نرسیده و احتمال ازسرگیری عملیات در آینده نزدیک وجود دارد.
به گزارش شفقنا؛ وبگاه شبکه الجزیره نوشت: او با اشاره به تحولات یکسال گذشته مدعی شد ایران طی این مدت «ضربات سنگینی» دریافت کرده، اما به گفته او «ماموریت تلآویو همچنان ادامه دارد» و اهداف تعیینشده در قبال ایران باید تکمیل شود. کاتس همچنین تأکید کرد که اسرائیل برای احتمال بازگشت به اقدامات نظامی در آینده نزدیک آمادگی دارد».
وزیر جنگ اسرائیل در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد منازلی در مناطق مرزی لبنان که به گفته او برای اهداف نظامی استفاده شدهاند، در حال تخریب هستند. او افزود: «شهر عیتا الشعب دیگر وجود خارجی به شکل گذشته ندارد».
کاتس همچنین از تداوم تلاشها برای مقابله با تهدید پهپادها سخن گفت و مدعی شد سامانههای عملیاتی جدیدی در میدان به کار گرفته شدهاند. او در پایان تأکید کرد که ساختار امنیتی اسرائیل برای توسعه راهکارهای فناورانه در این زمینه بسیج شده و به گفته او، حزبالله «بهای کامل» این درگیریها را خواهد پرداخت.











