شفقنا- روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که نظامیان اسرائیلی در جنوب لبنان با جلیقه و کلاه ایمنی تردد میکنند و همواره نگران حملات ناگهانی پهپادی هستند.
به گزارش شفقنا؛ وبگاه شبکه الجزیره نوشت: «این منبع تأکید کرد ارتش اسرائیل تاکنون راهکاری مؤثر برای جلوگیری از حملات پهپادی پیدا نکرده و پهپادها اکنون به بزرگترین تهدید علیه نیروهای اسرائیلی در لبنان تبدیل شدهاند».
یدیعوت آحارانوت همچنین به نقل از یک منبع دیگر اعلام کرد شمار نظامیان اسرائیلی زخمیشده در حملات پهپادی حزبالله طی دو هفته گذشته به ۱۷ نفر افزایش یافته است.
یک نظامی اسرائیلی در این خصوص گفت: «ما با تجهیزات حفاظتی شامل جلیقههای ضدگلوله و کلاه ایمنی حرکت میکنیم، اما هر لحظه ممکن است هدف قرار بگیریم».
این نظامی اسرائیلی افزود: روز گذشته برای عیادت دوست مجروح خود به بیمارستان رامبام رفته بود؛ نظامیای که طی روزهای اخیر در پی انفجار یک پهپاد انتحاری در لبنان زخمی شده است.











