شفقنا- در دنیای امروز، حضور در شبکه های مجازی به یکی از ابزارهای مهم ارتباطات سیاسی و اجتماعی تبدیل شده است؛ بهگونهای که بسیاری از مسئولان و صاحبنظران از این پلتفرم ها برای بیان دیدگاهها، مواضع و تصمیمات خود استفاده میکنند. در این گزارش، تلاش کردهایم تعدادی از توییتهای روزانه آنان را گردآوری کنیم تا نگاهی دقیقتر به روندهای جاری ارائه دهیم.
به گزارش شفقنا، برخی از توییتهای امروز (چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه) را در ادامه میخوانید:
پزشکیان خطاب به کارکنان وزارت جهاد کشاورزی: میخواهم تمام توانشان را برای کنترل قیمتها بهکار ببندند
مسعود پزشکیان در صفحه ایکس نوشت: « با قدردانی از نیروهای جانفدای وزارت جهادکشاورزی از دورترین روستاهای مرزی تا پایتخت و وزیر محترم که از ابتدای جنگ رمضان پای کار معیشت مردم عزیز ایران بودهاند، میخواهم تمام توانشان را برای کنترل قیمتها بهکار ببندند.
وظیفه ما این است که با همه وجود در کنار مردم باشیم.»

*******************************************************************************************************
سید محمد حسینی در صفحه ایکس نوشت: « درود بر ایرانیانِ غیورِ خارج از کشور و دوستدارانِ ایران که در #بروکسل با افتخار #پرچم_ایران را به اهتزار درآوردند و با شعارها و سرودهای انقلابی از مظلومیت شهدای عزیز، سربلندی ملت ایران، عزت نظام اسلامی و حقانیت سه #امام بزرگوار انقلاب، دفاع و حمایت کردند.»

*******************************************************************************************************
ناصر کنعانی در صفحه ایکس نوشت: «ترامپ، نقشه کشور ونزوئلا را با طرح پرچم آمریکا و تیتر «پنجاهویکمین ایالت» در شبكه “تروث سوشيال” خود پست کرد!
آمریکا برغم ضعف هژمونیک، اما همانند روباه پیر، همچنان رؤیاها و ذات سلطهجویانه خود بر جهان را حفظ کرده است. »

*******************************************************************************************************
خضریان: آمریکا برای ناوشکنهایش چند اسکورت قرار دهد
علی خضریان در صفحه ایکس نوشت:«از این به بعد اقدامات آمریکا برای محاصره دریایی، با پاسخ نظامی ایران مواجه میشود.
آمریکا برای ناوشکنهایش چند اسکورت قرار دهد که در صورت غرق شدن بتوانند نیروهای خود را نجات دهند..»

*******************************************************************************************************
بهادری جهرمی: اعمال اقتدار بر تنگه هرمز، کلید رفع مشکلات اقتصادی و تحریمهاست
علی بهادری جهرمی در صفحه ایکس نوشت: «امروز اعمال اقتدار بر تنگه هرمز، کلید رفع مشکلات اقتصادی و تحریمهاست.
بخشی از سخنرانی در جمع اهالی خیابان شریعتی تهران»

*******************************************************************************************************
واعظی: مخاطب رسانه ملی باید همه ایرانیان باشند
محمود واعظی در صفحه ایکس نوشت: « مخاطب #رسانه_ملی بایدهمه #ایرانیان باشند.
پیامد تقلیل جایگاه به«تریبون جناح خاص»موجب کاهش اعتبار،مخاطب و تقویت رسانههای خارجی میشود.
#صداوسیما باید آینه تنوع سلایق جامعه باشد و از دوقطبیسازی که موجب تضعیف انسجام ملی میشود،پرهیز کند.
لذا زمان بازنگری فرا رسیده است.»

*******************************************************************************************************
غلامحسین محسنی اژه ای در صفحه ایکس نوشت: « بعضی اتفاقات در ذهن مردم کلی مساله ایجاد میکند. اگر #اینترنت_پرو موضوع درستی است آن را تبیین کنیم؛ اگر تخلف هست برخورد قانونی شود. مسائل را نباید مبهم رها کرد. بعضی سرگردانیها پتکی بر سر مردم است.»

*******************************************************************************************************
اسماعیل بقایی در صفحه ایکس نوشت: «که هر کو به بیداد جوید نبرد
جگر خسته باز آید و روی زرد
«حکیم ابوالقاسم فردوسی»»

*******************************************************************************************************











