شفقنا – دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه تایید کرد که بنیامین نتانیاهو اخیراً با محمد بن زاید، رئیس امارات متحده عربی، ملاقات کرده است.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، این جلسه در بحبوحه احتمال از سرگیری درگیریها با ایران و در بحبوحه حملاتی که امارات متحده عربی را هدف قرار داده است، برگزار شده است.
دفتر نخستوزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، نتانیاهو مخفیانه به امارات سفر کرده و با بن زاید ملاقات داشته است.
در این بیانیه آمده است: این دیدار منجر به یک پیشرفت تاریخی در روابط بین اسرائیل و امارات متحده عربی شد.
رژیم صهیونیستی اعلام نکرد که این سفر در چه تاریخی انجام شده است، لمل این نخستین باری است که اسرائیل علناً سفر نتانیاهو به امارات را تأیید میکند.
این در حالی است که یک گزارش جدید فاش کرده که رئیس موساد در ماههای اخیر حداقل دو بار مخفیانه به امارات متحده عربی سفر کرده تا حملات نظامی علیه ایران را هماهنگ کند.
وال استریت ژورنال به نقل از مقامات عرب و افراد آگاه دیگر نوشت که دیوید بارنی، رئیس موساد، حداقل دو بار در ماه مارس و آوریل به ابوظبی سفر کرده است. بر اساس این گزارش، سفرهای بارنی با هدف هماهنگی عملیات نظامی بین تل آویو و ابوظبی علیه تهران انجام شده است.
شبکه کان نیز روز چهارشنبه گزارش داد که دیوید زینی، رئیس شاباک، در هفتههای اخیر به امارات متحده عربی سفر کرده است.
این گزارشها پس از ادعای قبلی وال استریت ژورنال در مورد مجموعهای از حملات «مخفیانه» که توسط امارات متحده عربی علیه ایران انجام شده است، منتشر شدهاند.











