شفقنا- پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا، گفت: ما برنامهای برای تشدید اقدامات علیه ایران در صورت نیاز داریم، همانطور که برنامهای برای عقبنشینی نیز داریم.
به گزارش شفقنا، الجزیره نوشت: هگست با اشاره به این موضوع، افزود: به دلیل حساسیت مأموریتی که رئیسجمهور ترامپ بر عهده دارد، گام بعدی علیه ایران را فاش نخواهیم کرد.
وی ادعا کرد: ما گام بعدی علیه ایران را فاش نخواهیم کرد تا اطمینان حاصل شود که ایران به بمب هستهای دست پیدا نکند.
هگست همچنین مدعی شد: ما در برابر ایران پیروز هستیم و در تمامی جنبههای نبردی که در این درگیری داشتهایم، به پیروزی رسیدهایم.
وی با تاکید بر اینکه توافق آتشبس با ایران همچنان پابرجاست، ادعا کرد: نحوه حل پرونده ایران مطابق با شرایط ما و مطابق با شرایط رئیسجمهور ترامپ انجام خواهد شد. ما به اندازه کافی مهمات و توانمندیهای لازم برای تضمین آنچه میخواهیم در ایران به دست آوریم، در اختیار داریم.
وزیر جنگ آمریکا همچنین گفت: وزارت جنگ به طور کامل آماده برای اقدام علیه ایران در صورت لزوم است. هر زمان رئیسجمهور ترامپ اراده کند، میتوانیم پروژه آزادی را از سر بگیریم.











