شفقنا- شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزبالله لبنان با تأکید بر اینکه اولویت آنها امروز «مقابله با تجاوز اسرائیل است نه مسائل جانبی»، از حاکمیت لبنان خواست «از انباشته کردن خطاها و حساب باز کردن بر سراب خودداری کند».
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از آرتی، شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزبالله در بیانیهای به مناسبت چهلم فرمانده یوسف هاشم و همراهانش ـ که این بیانیه توسط نماینده «حزبالله» در پارلمان لبنان، حسن فضلالله قرائت شد ـ آمده است: تیم حاکم فرصت برقراری آتشبس فراگیر در لبنان را از دست داد و روندی که در پیش گرفته، موجب خونریزی بیشتر میشود.
در این بیانیه تاکید شده است: اولویت ما امروز مقابله با تجاوز است، نه پرداختن به مسائل جانبی، و از حاکمیت لبنان میخواهیم خطاها را انباشته نکند و بر سراب شرط نبندد.
شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: راهحل موجود امروز، ایستادگی و پایداری در میدان با بازوان مجاهدان و صبر ملت ماست که هرگز درهم نخواهد شکست.
دبیرکل حزب الله تصریح کرد: تکرار میکنیم و میگوییم به مرحله پیش از ۲ مارس ۲۰۲۶ (توافق آتشبس میان لبنان و اسرائیل که در نوامبر ۲۰۲۴ منعقد شد) بازنخواهیم گشت.











