شفقنا- دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی آمریکا به صحبتهای رییس جمهور اسبق ایالات متحده درباره ایران واکنشی خشم آلود نشان داد.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ الجزیره نوشت: دونالد ترامپ به باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، حمله کرده و ادعا کرده است که او با تهران «مهربان» بوده است.
ترامپ در آخرین یادداشت خود در Truth Social نوشت: اوباما به ایران «یک فرصت بزرگ و بسیار قدرتمند» داده است. رئیس جمهور آمریکا همچنین مدعی شد آمریکا هر ایرانی را که سعی در دستیابی به اورانیوم غنیشده با خلوص بالا داشته باشد، هدف قرار خواهد داد و مواد هستهای تحت نظارت مداوم ارتش آمریکا قرار دارد.
گفتنی است برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) یا توافق هستهای ایران، در سال ۲۰۱۵ در دولت اوباما نهایی و اجرا شد اما ترامپ در سال 2018 از آن خارج شد.











