شفقنا- رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تمدید خدمات رایگان مترو و اتوبوس در شهر تهران تا ۲۲ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
به گزارش شفقنا، مهدی چمران در ۴۰۸ جلسه شورای شهر تهران اعلام کرد: این تصمیم به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان تهرانی در شرایط فعلی اتخاذ شده است.
وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای شهر، استفاده از حمل و نقل عمومی تا به امروز – ۱۵ اردیبهشت رایگان بود که این موضوع تمدید شد.
چمران تاکید کرد: پس از پایان این مهلت یک هفته ای، در جلسه هفته آینده شورا و با توجه به شرایط کشور، درباره تمدید یا عدم تمدید دوباره خدمات رایگان از اتوبوس و مترو تصمیم گیری خواهد شد.











