شفقنا- خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد کره جنوبی ماهواره نسل بعدی خود را با موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس به فضا پرتاب کرد.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ رویترز نوشت: خبرگزاری یونهاپ روز یکشنبه گزارش داد: کره جنوبی نسل بعدی ماهواره رصد زمین شماره ۲ خود را با موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از مرکز فضایی کندی در فلوریدا پرتاب کرد.
یونهاپ اعلام کرد: توسعه این ماهواره ۵۰۰ کیلوگرمی توسط صنایع هوافضای کره رهبری شده است و دریچه جدیدی را برای پشتیبانی از مدیریت زمین و واکنش به بلایا و پیشرفت فناوری فضایی بخش خصوصی میگشاید.
این خبر را در رویترز ببینید











