شفقنا- یک گزارش نشان میدهد تعداد قابل توجهی از شرکتها در بریتانیا در سال گذشته میلادی هدف حملات سایبری قرار گرفتهاند.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ رویترز نوشت: بر اساس یک تحقیق دولتی که امروز پنجشنبه منتشر شد، بیش از دو پنجم مشاغل بریتانیایی در 12 ماه گذشته دچار نقض یا حمله سایبری شدهاند که این تعداد مشابه رقم سال قبل است. نظرسنجی نقض امنیت سایبری دولت نشان داد که تقریباً 612000 مشاغل حداقل یک مورد نقض یا حمله سایبری را در سالهای 2025/2026 گزارش کردهاند.
۴۳٪ از مشاغل در سالهای ۲۰۲۵/۲۰۲۶ یک نفوذ یا حمله را گزارش کردند که شایعترین نفوذ یا حمله، حملات فیشینگ بود که ۳۸٪ از آنها متحمل شدند. همزمان وزیر امنیت سایبری بریتانیا از رهبران مشاغل خواست با توجه به اینکه هوش مصنوعی این تهدید را حادتر میکند هم اکنون برای ارتقای سیستمها و سامانههای خود در برابر حملات سایبری و هکری اقداماتی را صورت دهند.
این خبر را در رویترز ببینید











