شفقنا- عربستان بر لزوم رعایت قوانین برای کسانی که قصد دارند مناسک حج را انجام دهند، تاکید و اعلام کرد که همه کسانی که میخواهند این مناسک را انجام دهند، باید مجوز رسمی حج را در اختیار داشته باشند.
به گزارش شفقنا، الیوم السابع نوشت: وزارت حج و عمره عربستان سعودی پویشی با عنوان «حج بدون مجوز ممنوع» راهاندازی کرده است که در آن مجازاتهایی که متخلفان از دستورالعملهای وزارتخانه متحمل خواهند شد، اعلام شده است. این مجازاتها شامل جریمهای مالی است که میتواند تا 20 هزار ریال سعودی(۹۵۰,۸۰۰,۰۰۰تومان) برسد.
مجازاتها تنها به فرد متخلف محدود نمیشود، بلکه شامل افرادی میشود که به او کمک کنند، چه از طریق فراهم کردن وسیله نقلیه، محل اقامت یا صدور ویزای بازدید با هدف فریبکاری. در این موارد، جریمهها میتواند تا 100 هزار ریال سعودی برسد و مجازاتها در صورت تعدد تخلفها، مضاعف خواهد شد.
متن خبر در الیوم السابع











