شفقنا- در حالی که نزدیک به هشت هفته از آغاز تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به خاک لبنان میگذرد، وزارت بهداشت این کشور از افزایش قربانیان با وجود برقراری آتشبس شکننده خبر داده و تأیید کرد که آمار آنها از دو هزار و 500 شهید و هفت هزار و 750 زخمی فراتر رفته است.
به گزارش شفقنا، خبرگزاری رسمی لبنان (NNA) عصر امروز (یکشنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که مرکز عملیات اضطراری بهداشت عمومی وابسته به وزارت بهداشت این کشور، در جدیدترین گزارش روزانه خود از آمار قربانیان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، اعلام کرد که با وجود ادعای برقراری آتشبس از سوی این رژیم، طی 24 ساعت اخیر 13 تن دیگر به شهادت رسیدند و 30 تن نیز زخمی شدند.
این نهاد لبنانی در ادامه گزارش خود همچنین آورده که با ثبت آمار مذکور، شمار کلی قربانیان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور از دوم مارس گذشته (11 اسفند 1404) تاکنون به دو هزار و 509 شهید و هفت هزار و 755 زخمی افزایش یافته است.
خبر اصلی را در NNA ببینید











