شفقنا- در حالی که کمتر از دو ماه از آغاز تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به خاک لبنان میگذرد، وزارت بهداشت این کشور از افزایش آمار قربانیان به نزدیک دو هزار و 500 شهید و بیش از هفت هزار و 700 زخمی خبر میدهد.
به گزارش شفقنا، خبرگزاری رسمی لبنان (NNA) عصر امروز (شنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که مرکز عملیات اضطراری بهداشت عمومی وابسته به وزارت بهداشت این کشور، در جدیدترین گزارش روزانه خود از آمار قربانیان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، اعلام کرد که با وجود ادعای برقراری آتشبس از سوی این رژیم، طی 24 ساعت اخیر سه تن دیگر به شهادت رسیدند و شش تن نیز زخمی شدند.
این نهاد لبنانی در ادامه گزارش خود همچنین آورده که با ثبت آمار مذکور، شمار کلی قربانیان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور از دوم مارس گذشته (11 اسفند 1404) تاکنون به دو هزار و 496 شهید و هفت هزار و 725 زخمی افزایش یافته است.
خبر اصلی را در NNA ببینید











