شفقنا- نخستوزیر لبنان مدعی شد که در شرایط فعلی فرصتی پیش آمده تا کشورش از شر اشغالگری های اسرائیل رهایی یابد.
به گزارش شفقنا، الانباء نوشت: سلام اعلام کرد دولت این کشور در تلاش است با استفاده از فرصتهای موجود و حمایت کشورهای عربی، راهحلی برای عبور از بحران و پایان دادن به اشغال اسرائیل پیدا کند.
نواف سلام، در ادامه اظهار داشت که «در لبنان روزنهای از امید وجود دارد که باید از آن بهره برد و آن را تقویت کرد تا با وجود دشواری و حساسیت مرحله کنونی به راهحلهایی دست یافت».
وی افزود دولت در حال بسیج همه عناصر قدرت داخلی و حمایتهای خارجی، بهویژه پشتیبانی کشورهای عربی، برای خارج کردن لبنان از بحران و پایان دادن به اشغال اسرائیل و بازگرداندن امنیت و شکوفایی به کشور است.
خبر در الانباء











