شفقنا- بریتانیا از تمدید آتشبس بین ایران و آمریکا استقبال کرده و خواستار از سرگیری مذاکرات شد.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ آناتولی نوشت: وزیر امور خارجه بریتانیا امروز چهارشنبه گفت: لندن از تصمیم واشنگتن برای تمدید آتشبس با ایران استقبال کرده و درخواستهای خود را برای از سرگیری مذاکرات تکرار کرده است.
ایوت کوپر در رسانه اجتماعی X نوشت: «ما میخواهیم شاهد از سرگیری مذاکرات، یک توافق جامع و بازگشایی کامل تنگه هرمز بدون محدودیت یا عوارض باشیم.» وزیر امور خارجه هشدار داد: «هرگونه بازگشت به خصومتها، یک شکست بزرگ برای منطقه، اقتصاد جهانی و هزینههای زندگی خواهد بود.»
این بیانیه پس از آن منتشر شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: واشنگتن آتشبس خود با ایران را تمدید خواهد کرد تا به تهران فرصت دهد تا پس از درخواست مقامات پاکستانی، «پیشنهاد یکپارچهای» تهیه کند.
این خبر را در آناتولی ببینید











