شفقنا- سازمان الحشد الشعبی از شهادت و جراحت شماری از نیروهای خود در نتیجه حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به یک ایست بازرسی در غرب عراق خبر میدهد.
به گزارش شفقنا، خبرگزاری رسمی عراق (واع) بعد از ظهر امروز (سهشنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) با صدور بیانیهای، اعلام کرد که نیروهای تیپ هفدهم آن در شهرستان مرزی رطبه در جنوب استان الانبار در غرب این کشور، هدف حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.
الحشد الشعبی در بیانیه خود ضمن اعلام اینکه حمله مذکور ساعت 14:30 بعد از ظهر امروز به وقت محلی (15 به وقت تهران) انجام شده و نیروهای تیپ هفدهم را در ایست بازرسی «السودانی» در شهرستان رطبه هدف قرار داده، تأیید کرد که در نتیجه آن، دو تن از نیروها به شهادت رسیدند و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند.
خبر اصلی را در واع ببینید











