شفقنا- دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که تجاوز آمریکا و اسرائیل علیه ایران منجر به پیامدهای ویرانگری برای اقتصاد جهانی و ژئوپلیتیک منطقه شده است.
به گزارش شفقنا، آرتی نوشت: پسکوف با اشاره به این موضوع، افزود: «اکنون شاهد پیامدهای بسیار شدید این جنگ بر اقتصاد جهانی و ژئوپلیتیک منطقهای هستیم. به احتمال زیاد این پیامدها کوتاهمدت نخواهند بود و تأثیر بلندمدتی خواهند داشت.»
وی ادامه داد: «اکنون چارهای جز صبر و پیگیری تحولات وضعیت نداریم.»
آمریکا و اسرائیل در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) عملیات نظامی متجاوزگرایانه ای را علیه ایران به بهانه از بین بردن تهدیدات موشکی و هستهای ای کشور آغاز کردند که شهرهای بزرگ ایران از جمله تهران را هدف قرار داد.
در مقابل، ایران نیز با عملیاتی گسترده، اسرائیل و پایگاههای آمریکایی در بحرین، اردن، قطر، کویت، امارات و عربستان سعودی را هدف قرار داد.
خبر در آرتی











