شفقنا- ارتش آمریکا حداکثر سن ثبت نام در نیروهای نظامی این کشور را از ۳۵ به ۴۲ سال افزایش داد.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ فرانس24 نوشت: ارتش آمریکا حداکثر سن ثبت نام در ارتش را از ۳۵ به ۴۲ سال افزایش داده و سیاست استخدام خود را با اکثر شاخههای نظامی دیگر ایالات متحده هماهنگ کرده است.
طبق آییننامه ۱۵۹ صفحهای که ارتش این ماه منتشر کرد، قوانین جدید به افراد تا ۴۲ سال اجازه میدهد تا در ارتش ایالات متحده، گارد ملی و نیروی ذخیره ارتش ثبت نام کنند. این تغییر از ۲۰ آوریل اعمال میشود.
ارتش آمریکا پیش از این در سال ۲۰۰۶، در طول جنگ عراق، سن ثبت نام را به ۴۲ سال افزایش داده بود، اما یک دهه بعد آن را به ۳۵ سال کاهش داد.
نیروی هوایی و نیروی دریایی در حال حاضر استخدام افراد تا ۴۰ سال را میپذیرند.











