شفقنا-«ابوعبیده»، سخنگوی گردانهای شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد:در روز جهانی قدس، ما از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد، تقدیر میکنیم.
به گزارش شفقنا، ابوعبیده افزود: عملیات بمباران مداوم ایران علیه این رژیم با استفاده از موشکهای بالستیک و بارانی پیش از آنکه آسمان «تلآویو» را روشن کند، قلبهای زخمی مردم ما را التیام بخشیده و قلبهای آزادگان را روشن کرده است.
وی گفت: میلیونها ایرانی عزیز که امروز علیرغم جنگ وحشیانهای که علیه آنها به راه افتاده بود، در حمایت از الاقصی به خیابان ها آمدند و همبستگی رهبران با توده مردم، گواه دیگری بر موضع اصولی آنها در حمایت از فلسطین است.
سخنگوی قسام تصریح کرد:میلیونها نفری که در ایران برای حمایت از مسجدالاقصی به خیابانها آمدند، گواه این هستند که جمهوری اسلامی، تحت رهبری سید مجتبی خامنهای، همان مسیری را که شهید سید علی خامنهای با خون خود ترسیم کرد، ادامه خواهد داد.
ابوعبیده عنوان کرد: روز جهانی قدس که توسط تودههای مردم مسلمان ما در حمایت از فلسطین گرامی داشته شد، فرصتی برای متحد کردن انرژیهای ملت و اصلاح جهتگیری به سمت مسائل اصلی آن است.
وی در پایان خطاب به امت اسلامی گفت: بیتالمقدس تحت اشغال ناله سر میدهد و مسجدالاقصی مسلمانان خالی از نمازگزاران است و دشمن واقعی شما رژیم صهیونیستی است که در کمین شماست و روز به روز دایره تجاوز خود را علیه شما گسترش میدهد.












