شفقنا- فرماندار دمکرات ایالت کالیفرنیا باز هم از ترامپ انتقاد کرد.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ الجزیره نوشت: «گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا، که از نامزدهای پیشتاز دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۸ محسوب میشود، از پست ترامپ که به آمریکاییها گفته بود وقتی قیمت نفت بالا میرود، آمریکا پول درمیآورد، انتقاد کرد.
نیوسام در X نوشت: «نگران نباش آمریکا! قیمت بنزین شما بالا میرود – اما ترامپ پول زیادی درمیآورد. پس اشکالی ندارد.»
این، پاسخ نیوسام به پستی از ترامپ بود که به افزایش شدید قیمت نفت پرداخته بود و گفته بود: آمریکا بزرگترین تولیدکننده نفت در جهان است، بنابراین «وقتی قیمت نفت بالا میرود، ما پول زیادی درمیآوریم».











