شفقنا-نایب رئیس انجمن ملی نخبگان کشور گفت: از مسئولین درخواست دارم تا در زمینه رفع مشکلات مردم گامهای مؤثری بردارند تا شاهد رشد و شکوفایی کشور باشیم.
به گزارش شفقنا از انجمن نخبگان، دکتر محمد به نقشآفرینی مردم در خنثی کردن توطئههای دشمن اشاره کرد و گفت: مردم ما بصیر و هوشیار هستند. رژیم صهیونیستی طی چند ماه گذشته توطئههایی علیه مردم ایران در پیش گرفته بود، اما در روز ۲۲ بهمن حضور پرشور مردم، این توطئهها را نقش بر آب کرد.
محمد در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به مشکلات معیشتی مردم، از مسئولین خواست تا در این زمینه گامهای مؤثری بردارند و ادامه داد: امیدواریم مسئولین با تلاش بیشتر در جهت انجام وظایف خود، مشکلات معیشتی مردم را حل کرده و به دغدغههای آنها رسیدگی کنند تا شاهد رشد و شکوفایی کشور باشیم.











