شفقنا- معاون اجرایی رئیسجمهور نوشت: پس از روزهای تلخی که گذشت، امیدوارم همه به این توصیه مهم برگردیم و رضایتمندی اکثریت مردم را ملاک عمل قرار دهیم.
به گزارش شفقنا از پایگاه اطلاعرسانی دولت، محمدجعفر قائمپناه، معاون اجرایی رئیسجمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «امام : «میزان، رأی ملت است»
امروز رئیسجمهور پزشکیان هم به نقل مولا علی(ع) یادآور شد که حاکم باید برای جلب رضایت اکثریت مردم بکوشد، نه خواص و گروهها و دستهها.
پس از روزهای تلخی که گذشت، امیدوارم همه به این توصیه مهم برگردیم و رضایتمندی اکثریت مردم را ملاک عمل قرار دهیم.»











