شفقنا- معاون رئیس جمهور ایالات متحده در مورد حمله اسرائیل به رهبری حماس در قطر با شبکه خبری محافظهکار «وان آمریکا» صحبت کرده است.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ الجزیره نوشت: جی دی ونس گفت: ترامپ «فکر نمیکند این به نفع منافع اسرائیل یا منافع ایالات متحده باشد، و بنابراین از آن راضی نیست؛ با این حال میتوان روزنه امیدی در میانه این حمله یافت.«
ونس گفت: «یک نکته خوب» در مورد این حمله این بود که «به نظر میرسد احتمالاً چند نفر از افراد بسیار بد حماس را از بین برده است».
وی افزود: «بنابراین، یک روزنه امید وجود دارد، حتی اگر ما با تصمیم اساسی مخالف باشیم، اما ما به تلاش برای بازگرداندن گروگانها به خانه ادامه خواهیم داد. ما به تلاش برای پایان دادن به جنگ در خاورمیانه ادامه خواهیم داد و امیدواریم صلحی برقرار شود.»











