شفقنا- پلیس انگلیس همچنان در حال بررسی پرونده قتل «محمد یوسف القاسم»، دانشجوی ۲۱ ساله عربستانی است که جمعه شب گذشته در جنوب شهر کمبریج با ضربه چاقو به گردن هدف حمله قرار گرفت و در همان محل جان باخت.
به گزارش شفقنا، وبسایت ایلاف نوشت: القاسم که در رشته زبان انگلیسی در مؤسسه خصوصی «EF International Language Campuses» تحصیل میکرد، هنگام بازگشت به محل اقامت خود هدف حمله قرار گرفت؛ مکانی که تنها ۱۰ دقیقه پیاده با محل حادثه فاصله داشت.
بر اساس یافتههای اولیه پلیس، این جنایت در پی مشاجرهای ساختگی توسط عاملان حمله حدود ساعت ۱۱:۳۰ شب جمعه در پارک «میل پارک» رخ داد. یکی از مهاجمان با ایجاد درگیری ساختگی، ضربهای مرگبار با چاقو به گردن القاسم وارد کرده است.
تاکنون دو نفر از مظنونان بازداشت شدهاند و مظنون سوم همچنان متواری است. طبق اطلاعات پلیس، دو تن از عاملان این جنایت تابعیت انگلیس دارند و به ترتیب ۲۱ و ۵۰ ساله هستند.
مؤسسه آموزشی محل تحصیل القاسم با انتشار بیانیهای، ضمن ابراز تأسف عمیق از این حادثه، آن را یک «اتفاق انفرادی» توصیف کرده و اعلام کرده است که در همکاری نزدیک با پلیس برای روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده قرار دارد.
متن خبر در ایلاف











